Feel free to translate!

woensdag 12 december 2012

Kerstsfeer

Hallo allemaal!
En? Hebben julllie de kerstboom al gezet? Het lijkt wel of er overal kerstlichtjes branden, heel gezellig deze tijd van het jaar. Mijn ieniemienie kerstboompje heb ik nog niet gezet maar ik heb wel al kerstsfeer in huis. Gisteravond had ik samen met mijn lieve vriendin Monique een kerstworkshop en dit heb ik gemaakt:


Het is best goed gelukt dus ik ben enorm trots!


Natuurlijk heb ik vandaag lamme armen en vannacht daardoor maar krap twee uurtjes geslapen maar het is de moeite en pijn beslist waard geweest. Ik begin alweer te glunderen van trots hahaha!

Dus vandaag geen kaartje maar een kerststuk. Iedereen heel erg bedankt voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige post, super!

Ik wens jullie een heerlijke dag met veel freubelplezier!

Groetjes, Wendy

22 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Wat een prachtig kerststuk heb je gemaakt...mooi in het zilver.wit en..die takken er bij maakt het ook wel erg stoer...supersss..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, kan me voorstellen dat je er trots op bent, Wendy. Ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    wat een prachtig kerststuk! Helemaal top. Dat zal mooi staan in je huis. Wij gaan vrijdag de boom halen.
    En dan het huis in kerstsfeer brengen. Is altijd erg gezellig!!
    Groetjes en rust lekker uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Wendy je kerststuk is ontzettend mooi georden, jammer dat je zoveel last van je handen hebt gehad waardoor je weinig hebt geslapen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kertstukken Wendy, bedankt voor de mooie kerstkaart, ik was zeer verrast, de mijne komt eraan , als Post,nl zijn best doet tenminste
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit Wendy!! Supermooi gemaakt!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy, wat een schitterend kerststuk heb je gemaakt! Het ziet er toppie uit. De kleuren vind ik ook schitterend. Lekker rustig maar toch heel stijlvol! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Afgelopen maandag heb ik heb ik de kerstboom gezet en het huis in kerstsfeer gebracht. ik vind je kerststuk prachtig Wendy, terecht hoor dat je er trots op bent.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé Wendy, wat heb je een schitterend kersstuk gemaakt, supergaaf hoor! Daar kun je zeker trots op zijn. Het zijn ook precies mijn kleurtjes die ik in huis heb. Mooi rustig van kleur maar wel heel sfeervol en chique! Hier moeten nog ballen in een klein boompje en de gewone boom en dan is mijn huis helemaal weer "kerstklaar"

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat heb je dit schitterend gemaakt Wendy, ziet er helemaal super uit. Ben trots op je, echt een prachtig stuk is het geworden. Een pronkstuk in je huis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een erg mooi kerststuk Wendy, prachtig gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi en sfeervol kerststuk Wendy,daar mag je met recht trots op zijn en nu maar heerlijk lang er van genieten ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En met recht mag je hier trots op zijn wendy, heel mooi gemaakt...kan je lekker een tijdje van genieten.
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn laatste post!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schittterend hoor meis!!!!! Daar zou ik ook trots op zijn en ja.....vervelend is het vaak wel de andere dag maar als je maar hebt genoten dan is het de moeite waard geweest!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kerststuk heb je gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Wendy, en vandaag even stapje terug, dat kaartje komt wel weer ;-)

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy,
    Groot gelijk dat je glundert want het was het pijn lijden waard!! Het is een prachtstuk geworden die volop de sfeer weergeeft!!
    Liefs
    Christine


    BeantwoordenVerwijderen
  19. hij is prachtig wendy

    daar mag je trots op zijn meid

    dat gaat gezellig worden met kerst

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wendy

    Je mag terecht trots zijn hoor, het is een pronkstuk, schitterend gemaakt!

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ha die Wendy,
    bedankt voor je lieve berichtje en graag gedaan hoor:0)
    Ik zit hier helemaal te genieten van je prachtige kerststuk en dat in alle verbouwings rotzooi haha
    ik ga nu ff kijken naar je kerstkaart ingekleurd op kraft!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy