Feel free to translate!

dinsdag 18 december 2012

Laatste kerstkaart voor dit jaar?

Hallo allemaal!
Het maken van kerstkaarten komt langzamerhand op een laag pitje te staan. Ik heb ze al verstuurd en de meeste kaarten waren toch van het kant en klare soort, hahaha. Het is me niet gelukt om heel veel kerstkaarten te maken. Deze kaart is waarschijnlijk één van de laatste of misschien wel de allerlaatste voor dit jaar en hij is voor een speciaal iemand.
Misschien kan ik nu alvast beginnen voor volgend jaar!


Net als velen van jullie heb ik ook een soort van wish-list. Allerlei kaarten c.q. creaties die ik nog wil maken. Op mijn lijstje stond ook het inkleuren op kraftpapier. Dit lieve meisje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. En ik moet zeggen; het smaakt naar meer! Het is ontzettend leuk om te doen.

Deze week ben ik verrast met onderstaande stempel omdat ik de candy bij Frouwkje heb gewonnen. Mijn eerste eigen grote Magnolia-stempel! Ik ben heel goed in vreugdedansjes maken!!


Iedereen bedankt voor de hele leuke reacties op mijn kerstpronkstuk.
Het is zo leuk om dat allemaal te lezen.

Ik wens jullie veel freubelplezier en een fijne avond!
Groetjes, Wendy

26 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Wendy
    ik heb deze stempel ook liggen ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om er wat mee te doen.

    Lief stempeltje heb je gewonnen bij Frouwkje, heel veel plezier ermee

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wendy,

    je kaart is weer prachtig hoor! Gefeliciteerd met je prijs bij Frouwkje, hij is echt mooi dus je kunt lekker aan de slag;)
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wendy wat super leuk ingekleurd op kraft, staat geweldig moet ik ook maar eens een keer proberen.
    Ja hier ook nog veel op het to do lijstje ,
    Proficiat met je prachtige Magnolia stempel ehhh toch nog 1 kerstkaart hiermee maken dan ;-)
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik nog een keer:0)
    super mooi ingekleurd, hier mag je trots op zijn!!
    de kaart is ook al zo beeldig...
    hopelijk voel je je wat beter en doe het maar rustig aan!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiaat met je prijsje is altijd leuk om iets te winnen .je kaartje is mooi gekleurd ik moet dat ook nog eens proberen.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Wendy, en wat een mooie stempel heb je gewonnen. Veel plezier ermee (maar dat gaat vast lukken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,

    Lest best zullen we maar zeggen..en het is een schattig kaartje geworden, dat inkleuren op Kraft is erg mooi..Leuk dat je een stempel gewonnen hebt bij Frouwkje..super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,
    Je kaart is geweldig mooi! Gaaf is het hè om te kleuren op kraftpapier. Hij is zo prachtig mooi geworden. Nog een paar dagen en dan..... heerlijk ontspanning! Hele fijne kerstdagen meis! Misschien "spreek" ik je nog voor die tijd. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is erg mooi. mooie kleuren. en proficiat met je stempel!
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is schitterend mooi gemaakt Wendy en je heb een leuke prijs gewonnen.!Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart Wendy en heel mooi ingekleurd op kraft, geeft een leuk effect!
    Gefeliciteerd met het stempeltje dat je gewonnen hebt, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan Wendy, als je op tijd je kaartjes voor 2013 klaar wil hebben kan je wekelijks meedoen bij CCWS!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Wendy....ik ga het ook eens proberen op kraftpapier. Proficiat met je stempel die je hebt gewonnen, ik heb hem ook en hij is superleuk.
    Ik ken ook die to do-lijst hoor en ik heb altijd last van die kerststress, ook omdat ik zoveel in mijn hoofd heb om te maken en het komt er niet uit...balen dus!
    Zal ik je wat afdrukjes sturen van Magnolia? (na de feestdagen hoor :-) Ik hoor het wel oké?
    Lieve groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is prachtig geworden zo op dat kraftpapier
    En gefeliciteerd met je magnoliastempel leuk hoor ben
    er helemaal weg van.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje Wendy!!! En wat leuk dat je nu je eigen echte Magnolia stempel hebt!!!! Er volgen er vast meer hahaha
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtig kaartje Wendy, leuk hè op kraft kleuren! Tja...ik neem mij ook elk jaar voor om eerder te beginnen maar......
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je kaartje weer prachtig geworden Wendy, het is een plaatje om te zien. Mooi zo op dat kraftpapier, geeft een prachtig effect. Gefeliciteerd met je mooie stempel, ben benieuwd naar het kaartje wat je daar mee maakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn om weer een seen kaartje van je te zien meisje, het valt ook niet mee voor je, maar mijn motto is altijd kop op je kan het, je laat het zien jij kan het ook , het is een prachtige kaart, mooi gekleurd met je Derwent, ik heb ze ook maar nu ik de Spectrum Noir markers heb gebruik ik ze eigenlijk te weinig je kaart is prachtig, en de kaart die ik van jouw heb gekregen wauw bedankt, veel plezier met je gewonnen stempel.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is echt mooi.!! Gefeliciteerd met je stempel daar ga je vast veel plezier mee beleven. hij is zooo leuk.
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De laatste is dan ook nog een hele mooie Wendy.
    Ik vind hem prachtig gemaakt.
    Gefeliciteerd met je stempeltje, erg leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wendy wat een prachtig kaartje meid inkleuren op kraft is superleuk om te doen

    en de to do list ja die hebben we allemaal heb wel een paar er van gemaakt voor de kerst dus aardig gelukt al had ik nog meer willen doen had een weekend alleen maar toen werd ik ziek en weg is je planning weer

    zelf maak ik het hele jaar door kerst kaarten scheelt heel wat

    super gefeleciteerd met je gewonnen stempel meid veel plezier er mee

    alvast fijne feestdagen

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supermooi kaartje en gefeliciteerd met je stempel.

    Groetjes Ilonka


    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een leuke stempel gewonnen zeg! Gefeliciteerd! Je kaart is een schatje. Die nestabilitie vind ik zo mooi. Staat op mn verlanglijst :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Wendy,
    wat een prachtige kaart! Ik zou wel willen dat ik doe speciale iemand was....maar ik mopper niet, want ik geniet nog steeds van de kaarten van mijn verjaardag! Kleuren op kraft is inderdaad leuk om te doen, he?
    Gefeliciteerd met je stempel. En die vreugdedansjes.... heerlijk om te doen.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wendy,

    Wat een prachtig kaartje en heel mooi ingekleurd op kraftpapier.
    Mijn to-do lijstje word alsmaar groter hihihi.
    Je kerststukje ziet er ook prachtig uit.
    Hele fijne feestdagen en een geweldig creatief 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy