Feel free to translate!

maandag 12 augustus 2013

Butterfly Hugs

Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik vind dat altijd zo heerlijk om te lezen! En eindelijk-eindelijk-eindelijk zakt langzaam de temperatuur een beetje in mijn huisje....nu tot 23 graden. Al die hitte kreeg ik er maar niet uit....alles tegen elkaar open zetten, midden in de nacht...niets hielp. Tja, alle warmte stijgt naar boven en aangezien ik bovenin een appartementencomplex woon.....dan krijg je dat. Genoeg gezever, over tot de orde van de dag. Er is weer een nieuwe challenge bij My Besties challenge. Het thema is 'include an animal'. Ik ben een beetje in zomersfeer gebleven met deze vlindertjes:


Verder ben ik superblij omdat ik de juli-challenge bij AnMacreatief heb gewonnen! Yeahh!!
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij Kaartjes-inspiratie-challengesAnMacreatiefAntoinette-kleurenfestijn en Totallypapercrafts.

Ik wens jullie een heerlijke week met veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

28 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer schitterend Wendy, mooi gekleurd, prachtige details, héél mooi gemaakt, van harte met het winnen van je prijs bij AnMacreatief.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig dat je gewonnen hebt Wendy, proficiat!
    Je kaart is een plaatje, wat heb je dit weer schitterend gemaakt, ik geniet er van hoor.
    Fijn dat het iets afgekoeld is, als het zo warm blijft slaap je ook minder fijn.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben je via ,het blog van Aniet tegengekomen en even bij jou rongeneusd.

    Het beviel me heel erg mooie kaarten. Ben gelijk volger geworden.


    groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy wat een schitterend kaartje zo mooi.


    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die Wendy,
    ja heerlijk hè, van mij mag het ook zo blijven!
    wat heb je weer schitterend ingekleurd en je kaart is ook prachtig:0)
    see ya soon!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    Allereerst gefeliciteerd met je eerste plek bij AnMacreatief van Juli. Je Bestie kaartje is prachtig Wendy zo mooi ingekleurd!! En fijn voor jou dat het wat dragelijker wordt in je appartement, en je weer mooie dingen kunt gaan maken.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wendy super voor jou dat je in de prijzen bent gevallen.
    En dit kaartje is ook weer een toppertje.
    Heel mooi en zo fijn afgewerkt.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Wendy :-). En wat leuk dat je gewonnen hebt ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Wendy!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, Wendy. Helemaal lief met vlinders, bloemetjes en veer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Wendy, heel erg mooi gekleurd!
    En gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje wendy
    met dit lieve bestie meisje met de vlinders mooi gekleurd en leuke detai,s er weer op verwerkt

    een topper hoor

    gefeleciteerd met je gewonnen prijs erg leuk voor je

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een schitterende kaart Wendy en zo mooi gekleurd! Echt geweldig mooi. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o, o, dat ziet er weer mooi uit Wendy. Ik vind de temperatuur nu ook prima kunnen we eindelijk een beetje afkoelen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wendy ik ben heel blij dat je ook volger bij mij bent, geworden, dus we zullen elkaar nog veel horen

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart heb je gemaakt en zo mooi
    gekleurd, super. En ook nog gefeliciteerd dat je
    gewonnen hebt ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,
    Ook in Drenthe is het heerlijk afgekoeld, leuk dat je gewonnen hebt bij Anne-Marije en je Bestie is weer helemaal super ingekleurd,prachtige kaart, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat is die weer super Wendy, ik vind het weer een toppertje eerste klas, wat een beauty. Gefeliciteerd met je prijs, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,gefeliciteerd met het winnen van je prijs,súperleuk voor je !! Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt met deze leuke Bestie. Mooie kleuren en mooie materialen heb je gebruikt,genieten dit,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje en zoals je zegt lekker zomers.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is ie leuk zeg! Super!!
    Van mij mag die warmte wel terug hoor.... ;-).
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, zooo herkenbaar, die warmte. Ook in mijn huis kreeg ik de warmte er niet uit. Mijn huis is erg goed geïsoleerd; het duurt dus lang voordat het warm wordt, maar als het eenmaal warm is duurt het ook weer heel lang om af te koelen. Ik vind je kaart helemaal super! Schattig hoor die Bestie stempels, 't zijn echt dotjes! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card with such a lovely design.
    Thanks for playing along with us at Totally Papercrafts this week. hugs, Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is prachtig mooie kleuren en een lief afdrukje! Dank je wel voor het meedoen met de KIC! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje en een leuk afdrukje!.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief en veel plezier met je gewonnen prijs. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke en mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy