Feel free to translate!

maandag 26 augustus 2013

Zakje gepimpt!

Hallo bloggers,
Wat gezellig dat er weer nieuwe volgers mijn blog hebben gevonden: welkom op mijn blog dames!
Vandaag laat ik jullie geen kaartje zien maar een zakje, mijn allereerste gepimpte zakje hahaha! Natuurlijk vond ik het erg leuk om te doen dus er zullen er beslist nog meer volgen. ;)
Dit zakje heb ik gemaakt voor het DT van My Besties Challenge. De opdracht van deze week is: anything but a card. Dus dames, ga lekker aan de slag en versier alles wat je maar kunt vinden....zolang het maar geen kaart is.


Bedankt allemaal voor de fijne reacties op mijn cowboykaartje! Ook die stoere jongenskaart vond ik erg leuk om te maken en smaakt naar meer! Voelde ik me maar de hele dag TOP dan kon ik me heerlijk uitleven.;)  Maar om maar bij mijn eigen spreuk te blijven: geniet van de mooie dingen in het leven én geniet op de momenten dat het kan!

Met dit tasje wil ik graag meedoen aan de challenges bij De creatieve zebraDutch cardlovers en QKRstampede.

Ik wens jullie een heerlijke week en veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

35 opmerkingen:

  1. wauwwww Wendy
    wat en geweldig mooi tasje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klop Wendy,
    Helemaal waar je spreuk, je gepimpte tasje is een plaatje, zó schattig, mooi ingekleurd en afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat tasje er geweldig uit! Dat heb je echt super leuk gepimpt zeg!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Prachtig zeg! Leuk om een cadeautje in te doen! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je tasje prachtig Wendy. Voor het inkleuren heb je ontzettende leuke kleuren gebruikt :-). Toevallig heb ik ook een paar dagen geleden een tasje gepimpt met een Bestie (kan haar a.s. zondag laten zien op mijn blog....), misschien ga ik wel meedoen met de challenge ;-).
    Fijne dag verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi zakje Wendy,gaaf gepimpt,en wat zijn die kleine lieveheersbeestjes leuk die daar tevoorschijn piepen. Deze Bestie heeft haast zo te zien,ze is weer in modieuze kleurtjes gekleed dankzij jou..hihi..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo geweldig Wendy, echt super! Had hem natuurlijk al gezien op het DT blog, maar ben echt verliefd :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf hoor mooi gedaan.bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een enig tasje Wendy! je hebt je heerlijk uitgeleefd:0) super die zelfgemaakte bloemen en die lieveheersbeestjes zijn zo schattig...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf is dit zeg, ik heb ook nog nooit een zakje "gepimpt" maar dit ziet er wel superleuk uit hoor Wendy.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het weer een plaatje Wendy, zo mooi, alleen het tasje op zich is al een cadeautje. Het was zaterdag superleuk, jammer dat je er niet bij kon zijn, wie weet een volgende keer! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o wauw Wendy wat een super mooi tasje

    heb je gemaakt die wil iedereen wel cadeau hebben zo veel prachtig dingen zitten hier op meid

    bestie ook weer zo mooi ingekleurd

    ja en geniet van de momenten die wel kunnen

    lieve gr Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat leuk gemaakt leuk om te maken maar ook leuk om te geven.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous Wendy. I love the cute Bestie and the embellies are beautiful.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo lieve Wendy
    Het was zo super om Jolanda en Pouwla te ontmoeten, ik heb genoten, wat een lieverds zijn dat, soms vind ik het wel eens jammer dat ik in Zuid- Holland woon. In het zuiden van het land zijn de mensen veel liever.
    Je tasje is prachtig, je hebt weer zulke leuke spulletjes gebruikt, natuurlijk is Bestie weer prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh, dat ziet er super snoezig uit, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig gepimpt tasje Wendy, leuk om zoiets cadeau te krijgen! Heel erg mooi!
    lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gepimpt dat zakje! Is altijd tof om dit te geven of te krijgen als cadeau!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wendy,

    Wat leuk dat je al zo snel gereageerd heb op me bloggie, en kom me maar opzoeken hoor op facebook kan niet genoeg blog/facebook maatjes hebben.

    Wat een heb je dit tasje gaaf gepimpt en wat is je Bestie super mooi gekleurd!!!!

    Heb nog nooit een tasje gepimpt en heb er toevallig eentje aangeschaft bij kimya op de beurs .Je zal hem vanzelf wel zien langskomen op me blog.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy, wat leuk zeg dat cadeautasje. Zo leuk om te geven zoiets! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er mee toch weer een partij prachtig uit Wendy, en hou die spreuk van je maar goed in ere.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige tasje! Heel mooi gemaakt met mooie details en Bestie heb je geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwie Wendy wat heb je dit weer super gemaakt, ik vind het helemaal geweldig, top meis.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super zo'n gepimpt zakje! Dit ga ik misschien ook wel eens doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk gemaakt Wendy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig gemaakt het tasje is al een mooi super mooi cadeau.groetjes margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat is hij gaaf geworden. Schitterend gedaan. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha die Wendy,
    wat heb je een enig tasje gepimpt. Dat is zo leuk krijgen! Ik heb die ervaring en het staat nog steeds hier te pronken.
    Je levensmotto is positief! Geniet van de momenten. Groot gelijk. Je hoort zo vaak mensen die zeggen: als ik...... dan ga ik genieten. Elke dag heeft zijn momenten. Je moet ze alleen kunnen en willen zien.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Great project!
    Love the embellishments...
    Thanks for joining us at QKR this week.
    Hugs,
    Ardilla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeously decorated paper bag. Love the details with the pastel colours and design with the butterflies, flowers and ribbon. Thanks for playing at QKR Stampede and good luck. Hope to see you back friday for a new challenge. Bettina DT Member at QKR Stampede!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fantastische kaart Wendy! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Bijzonder mooi gedaan Wendy. Knap!
    Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gaaf tasje, schitterend gemaakt ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy