Feel free to translate!

maandag 9 september 2013

Winter Wonderland

Hallo lieve bloggers,
Om te beginnen iedereen hartelijk bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik waardeer het zeer dat jullie telkens de moeite nemen om mijn blog te bezoeken en een reactie achter te laten! 
Vandaag laat ik jullie een nieuwe kaart zien voor de challenge bij My Besties Challenge. Het thema deze keer is: Monochromatic. Geen gemakkelijk opgave maar des te groter is de uitdaging, dus ladies....go for it!


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenges bij:

Ik wens jullie een hele fijne week met veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

40 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, heel mooi zo in deze lichte
    kleuren, en je Bestie is zo lieff ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart hoor die Bestie is zo lief

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is stunning Wendy. So much gorgeousness.
    Hugs Sharon, x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie, chique kerst kaart! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    oooh wat een bjoetie echt hele chique uitstraling, mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Wendy :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER GAAF Wendy!
    En alles zoveel mogelijk in 1 kleur is niet het makkelijkst, prima gelukt en heeeeeeeel mooi!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje, heel erg mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy,

    Wat is je kaart leuk geworden en zo mooi ingekleurd heb je de digi ook ik vond de opdracht niet makkelijk maar die van jou vind ik super lief geworden.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn er weer veel mooie dingen op je kaartje te zien, prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Wendy, heel stijlvol zo helemaal in het wit. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,
    wat is het weer een enig kaartje! En je maakt het jezelf niet makkelijk in wit! Als je een andere kleur kiest kun je nog verschillende tinten nemen. Met wit is dat een stuk moeilijker.
    En het is me in wit nog niet gelukt...
    Jouw kaart is echt beeldschoon!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PRACHTIG Wendy! Heel mooi zo in het wit, ik doe het je niet na!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat mooi meid helemaal in het wit

    met bestie zo lekker winters zo


    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig,wat een plaatje in dat wit...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwie Wendy wat is je kaart weer super de super, wat een beauty, ik vind hem helemaal te gek.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart Wendy.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwerdiewauwwauw Wendy, hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest, wat is dit mooi, ik zit te genieten, zo prachtig gemaakt, meer veertjes kan ik je niet geven, maar je kan pronken met deze kaart als een pauw,,, zo mooi.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
      Lieve groetjes,Corrie

      Verwijderen
  19. Hoi Wendy,
    wat een beauty zeg!
    Heel erg mooi!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje Wendy, prachtig in die witte tinten! Heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy
    Hier ben ik weer! Dank je wel voor het inzenden van deze BEELDSCHONE creatie naar Scr@p-Cards Challenge. Groetjes DT Lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie winters kaartje.
    Heel erg leuk gemaakt.

    Bedankt voor het mee doen aan de Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwww wendy
    wat een super mooi en lief kaartje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een super mooie kaart Wendy.
    Je kan hem ook in ScrapbookStampSociety challenge zetten.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou dit is echt een winterwonderland. Prachtig. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a beautiful card!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige kaart Wendy.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wonderful card! so elegant! thanks for playing with "Scrapbook Stamp Society" this week. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wendy

    Wat een schitterend kaartje zo in het wit, echt een liefje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooooh wat een plaatje is dit ook weer, Wendy. Vind 'm prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a beautiful card, i love it!!!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What a beautiful card, i love it!!!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. What a beautiful card, i love it!!!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een lieve kaart Wendy! Bedankt voor het meedoen aan de Scrap-Cards Challenge!
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Allereerst Wendy wat een schitterende kaart heb jij gemaakt. Zo,n lief kleurtje heb je er voor gebruikt. Maar ik heb ook je andere kaarten bekeken en die zijn net zo mooi. Nu heb ik nog wel een vraag. Je hebt in juni een kaart voor de Vaderdag gemaakt en nu wilde ik aan je vragen, van wie is die geinige stempel. Ik ben daar helemaal weg van. Misschien wil je mij dat vetellen. Ik heb geen blog, maar ik kom zo nu en dan toch bij je kijken. Vast hartelijk bedankt, als je dit wilt vertellen.
    Warme groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy