Feel free to translate!

vrijdag 22 november 2013

Doe er maar een stuk of...

Hallo lieve bloggers,
Kerst komt langzaam in zicht! Met al die mooie kerstkaarten in blogland kom je zo langzamerhand wel een beetje in de stemming. Ik ben de laatste tijd tussendoor en in etappes ook heel ijverig bezig geweest en dat heeft geresulteerd in deze kerstkaartjes en kadolabels:


Wat een boel bij elkaar hè! Met de eerste ben ik wel al lang geleden begonnen hoor. Met al die gezondheidsdingetjes tussendoor valt het niet mee. Maar.....met de slijmbeursontsteking in mijn schouder gaat beter, de slokdarm gaat ook beter alleen is de boel bij mijn maag nog ontstoken (wel goed voor de lijn haha!). Vandaag weer nieuwe medicijnen erbij, mijn keuken lijkt intussen wel een mini-apotheek. Gelukkig voel ik me beter dus eens kijken of ik vandaag mijn voorraad kerstkaarten nog kan aanvullen!

Ik wens jullie (alvast) een heel fijn weekend met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

20 opmerkingen:

  1. Wow, ik weet gewoon niet wat ik zie, zoveel nieuwe, prachtige kaarten en labels! Wat een schitterende creaties weer Wendy, allemaal mooie mallen en plaatjes gebruikt, fleurig papier en hele leuke details. Je bent goed bezig zeg, dit is echt genieten. Een slijmbeursontsteking, au.........dan nog last van je slokdarm, pfff........een ongeluk komt niet alleen zeggen ze en dat blijkt weer eens bij jou. ik hoop dat je snel helemaal weer fit bent maar gelukkig lees ik dat het ietsje beter gaat. Je bent lekker positief, dat is een goede instelling ook al zal dat heus niet altijd meevallen. Ik heb weer genoten hier, een plezier om al dat moois te zien.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo ,dat zijn er inderdaad een hele boel.
    Ik heb ze allemaal met veel plezier bewonderd!

    groetjes eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kaartjes.
    Ben van de week ook al 2x bij de huisarts geweest en ja hoor naast mijn gewrichtsontstekingen en pds, heb ik nu ook een ontsteking van middenrif of slokdarm naast dat mijn hele maag ook helemaal over hoop ligt. Mijn medicijnen zijn net verdubbeld en nu maar hopen dat het gaat aanslaan, want dit vergt erg veel energie. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Het zit je niet mee met je gezondheid, van harte beterschap, je creaticiteit heeft er niet onder te lijden, je hebt een prachtige serie kaarten en tags gemaakt, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel mooie kaartjes, een lust om ze te bewonderen.
    'k Weet zeker dat je daar al heel veel uurtjes mee bezig geweest bent. Stuk voor stuk zijn ze super.
    Je hebt een heel mooi voorraadje bij mekaar Wendy.
    Straks gaan ze allemaal de deur uit en kan je opnieuw beginnen.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie kaartjes en labels, Wendy. Allemaal zo mooi en gedetailleerd gemaakt, prachtig gewoon!
    En heel veel beterschap, hopelijk gaat het nu snel de goede kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaarten en labels zijn wel erg mooi en feestelijk. Prachtig hoor. Beterschap verder! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Wendy! Jij bent lekker bezig geweest! Wat zijn ze mooooooi! En wat ik vandaag in mn brievenbus vond is ook al zo prachtig! Heel erg bedankt meis voor je mooie verjaardagskaart!
    Ik heb nog nooit zoveel kaartjes gekregen als dit jaar. Ik ben zondag pas jarig maar mn keuken begint al aardig vol te raken, hihi. Ik wens je veel beterschap en een fijn weekend, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje ik kijk mijn ogen uit hier, wat heb jij toch schitterende
    kaarten gemaakt, echt heel mooi, goed bezig !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat veel wendy je hebt zeker je best gedaan meid heel mooi al die kerst kaartjes en labels met dit lieve beertje er op

    fijn dat er al wat gezondheids problemen wat beter gaan hopelijk straks de rest ook nog

    wens jou ook een fijne weekend

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo jij hebt goed gewerkt en het ziet er heel goed uit .
    Ookwens ik je sterkte met alles wat je nog te verduren krijgt want dat is niet mis .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo Wendy, jij hebt niet stilgezeten. Wat leuk om alles zo bij elkaar te zien staan.Ik vind de tags ook heel leuk en ik zie heel veel leuke berentoeten, haha, dat wordt een beary nice christmas. Sterkte met je gezondheid hoor....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, jij bent lekker op dreef, prachtig hoor!
    Sterkte met je gezondheid.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Wendy jij hebt echt niet stil gezeten.Prachtige kaarten zijn het stuk voor stuk.Gelukkig ben je weer wat beter.Fijn om te horen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een kaartenpracht Wendy, gelukkig voel je je stil aan wat beter.

    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik vind je kerstkaarten helemaal super, zo mooi stuk voor stuk, ik vind ze helemaal geweldig Wendy, top. Fijn dat het weer iets beter met je gaat, want telkens zo in de lappenmand zitten is ook maar niets.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Wendy, dat is echt ongelofelijk zeg. Zo veel kaartjes en tags in één bericht. Daar ben je heel lag mee bezig geweest. Maar ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Vervelend als je klachtjes. Wel fijn dat het nu beter gaat.
    En zo'n mini-apotheek...gelukkig bestaat het, anders was je heel wat minder geweest!
    Fijn weekend,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoooooo Wendy, jij hebt niet stil gezeten vrouwtje, ondanks iedere keer die ellende.
    Ik kan er over meepraten hoor.
    Gelukkig laat je je niet uit het veld slaan en heb je prachtige kerst creaties gemaakt.
    het is hier wel smullen op je blog hoor.
    Nu meisje houd de moed er maar in, morgen is het allemaal weer anders.
    Dikke knuffel ,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo dat is al een hele voorraad Wendy en ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige verzameling!!!! De één nog mooier dan de ander....was wel een beetje druk met ales bekijken maar het was het meer dan waard!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy