Feel free to translate!

maandag 3 februari 2014

Will you be my Valentine?

Hallo blogvriendinnetjes!
Het hangt in de lucht en het is overal: liefde! Met de naderende Valentijnsdag kan het niet anders dan dat de nieuwe challenge bij My Besties het thema heeft: Will you be my Valentine? Natuurlijk heb ik deze kaart voor mijn schatje gemaakt. Het is 100% géén mannenkaart maar hij krijgt hem toch haha! Dus schat als je toevallig op mijn blog kijkt, deze is voor jou!


Ook de binnenkant heb ik een beetje opgeleukt. Parijs is voor ons speciaal en daarmee synoniem aan de liefde. Dus heb ik dat een beetje op deze kaart verwerkt.


Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige kaart, zo leuk altijd! Ook heb ik weer een paar nieuwe volgers die ik een warm welkom wil heten op mijn blog. Op de een of andere manier kom ik bij sommigen niet op hun blog, geen idee hoe dat kan. Iemand tips? Ik zou ook graag de blogs van mijn volgers willen bezoeken.

Challenges:

Ik wens jullie een heerlijke week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

32 opmerkingen:

  1. Een kaart die uit je hart komt en waar heeeeeeel veel liefdeswerk in zit. Hij is prachtig!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien geen mannenkaart maar wél een kaart waaruit al jouw liefde blijkt.....daar moet hij toch wel van smelten hahaha. Geweldig hoor meis!
    Wat het bloggen betreft....ik kom ook niet op de blogs als ik internetexplorer gebruik dus doe nu alles in google chrome....kan dit een bruikbare tip zijn????
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwww wat een schitterende kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,
    Superlieve kaart voor je schatje, mooie bestie, volop harten en ook de binnenkant is super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze Bestie ook weer leuk Wendy!! Mooie kleuren heb je gebruikt om haar in te kleuren :-). Prachtige kaart en heel leuk om 'Parijs' erop te verwerken :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just speechless ... this is absolutely brilliant gorgeous card!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wendy.Zal je mannetje wel blij mee zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Wendy wat heb je dit weer supermooi gemaakt, ik vind het werkelijk schitterend.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik nog een keer en ook superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls (je link ontbreekt alleen volgens mij in je blog), dank je wel en veel succes.
      Liefs van Anita

      Verwijderen
  9. wauw wendy wat een super mooi Valentijns kaart meid
    voor je liefje met prachtige leuke kleine details
    al die prachtige hartjes er bij en bestie ook zo lief en mooi ingekleurd .

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy
    Prachtige kaart heb je gemaakt, zo'n mooie vrolijke kleuren.
    Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog.
    Ik ben ook maar meteen jou volger geworden :)
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een beauty van een kaart, zo lief.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, Wendy.
    Vind 'm prachtig!
    Zeker weten dat je lief hier blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat istie leeeuuukkk;0) zal hij zeker waarderen!!
    zie je gauw...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Wendy, erg mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wendy
    Het is hier weer smullen van je prachtige kaart, wat zal je schatje blij zijn met dit lieve gebaar, al is het dan geen mannenkaart de liefde straalt ervan af, dat moet hem toch wel genoeg zeggen dacht ik zo.
    Alles past weer zo prachtig bij elkaar, je hebt er een plaatje van gemaakt.
    Lieve bgroetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wouw Wendy wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW! Just stunning!. LOVE the layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is weer een prachtige kaart Wendy.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  20. this is beautiful...colored so perfectly!! Love her blue eyes! I have blog candy...I hope you can join in!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wendy,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt en wat een leuke details heb je er op verwerkt ik ben benieuwd wat je lief van deze kaart vind ha ha!!!
    Nog bedankt voor de felicitatie voor John zijn verjaardag.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy, hij is gaaf zeg en wat een prachtige details heb je gebruikt. Supermooi! Leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dank je wel Wendy voor je lief complimentje op mijn blog, ben ook even bij jou wezen kijken en wat een prachtige kaarten maak jij ook zeg. Ben ook volger van je geworden :D
    Lieve groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow beautiful card, wonderful colouring , thanks for joining us at That Craft Place challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautyful card with so many lovely details <3

    Thank you for joining us at My Besties Norge, and good luck :-)

    Hugs, Lena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Wendy, nou op deze vraag met zo'n lieve bijpassende kaart zal je mannetje beslist geen nee laten horen. Wat een plaatje..mooi gekleurd en opgebouwd. Leuk dat je deelneemt aan de challenge van My Bestie Dutch Girls....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wendy,
    Wat een schitterende liefdevolle kaart .Je vorm van je kaart is ook zo mooi .Mooi stempel echt een schatje he.
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nu is mijn berichtje weg :(

    Maar je kaart is schitterend! En ik ben er helemaal weg van omdat het zo persoonlijk is en met liefde gemaakt ;) Super leuk dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCreatief! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bestie doet het heel leuk op je kaartje, en je hebt gelijk het is geen mannekaart, maar het gaat toch om de liefde die je uit spreekt en die je wil laten blijken middels dit kaartje?? Heel lief, ik hoop dat hij er blij mee was. Leuk dat je mee doet bij de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy