Feel free to translate!

zaterdag 19 april 2014

Life is better with friends

Hallo schatten!

Want dat zijn jullie! Ik heb zo'n lieve reacties gekregen op mijn doosje voor mam én alle bemoedigende woorden ivm de MRI (ook via mail), dank jullie wel! Mam is erg blij met het doosje, het zijn de kleine dingen die je kunt doen...

De MRI was helemaal niet leuk. Behalve dat ik in die smalle buis moest liggen, kreeg ik ook nog een kap over mijn hoofd, een soort laskap met een venstertje waar ik door kon kijken. De bedoeling was dat er dan betere scans gemaakt konden worden van mijn nek. Ik kreeg het er benauwd van en het ging dan ook niet helemaal goed. Enfin, de uitslag heb ik nog niet, we wachten maar weer af. ;-)

Voor een lieve vriendin die nog veel vervelendere dingen heeft meegemaakt dan ik, heb ik een doosje chocolaatjes versierd. De sterrenbeeld stempel tweeling van Magnolia leende zich heel goed voor dit doel. En wat ben ik blij met mijn spritzer! Zo'n leuk ding, ik heb er de achtergrond van de stempel mee gemaakt.



Challenges:

Ik wens jullie een heerlijk Paasweekend met misschien wel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

24 opmerkingen:

  1. Goh wat vervelend allemaal Wendy zo'n kap lijkt me idd helemaal geen pretje! En wat een leuk doosje heb je voor je vriendin gemaakt dat zal ze vast enig vinden.
    Fijn paasweekend

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wen wat vervelend dat je dit allemaal hebt moeten laten doen had het schijnbaar in vorige berichtjes gemist .Hopelijk dat het allemaal goedkomt .Wat een leuke creatie heb je gemaakt en is het echt handig de spritzer dan moet ik er toch ook eentje gaan aanschaffen .
    Een Vrolijk paasweekend
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy, wat een mooie creatie heb je weer gemaakt!
    Heel leuk met die spritzer. Fijne paasdagen meis, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik krijg het er al benauwd van als ik er aan denk, wat een drama toch weer voor je. Maar gelukkig heb je het weer gehad. En dit zit ik maar te jammeren omdat ik moet happen, dat stelt niets voor volgens mij vergelijken met de MRI-scan met de kap over je hoofd, brrrr. Dit heb je weer supermooi gemaakt meis, ik vind het schitterend. Fijne paasdagen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt! Super! Kan me heel goed indenken dat het benauwend was in de MRI...brrrr. geniet maar van het mooie weer! fijne paasdagen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave en lieve creatie! En inderdaad geen pretje in zo een buis om mri te maken hoop dat alles goedkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave en vrolijke creatie, leuke frisse kleuren. He wat vervelend dat je zo met een kap op je hoofd die Mri in moest, het is al zo smalletjes en een boel kabaal en dan ook nog wat over je hoofd....pffff... hopelijk is de uitslag goed in ieder geval.
    Fijn Paasweekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,
    ik heb ook eens een MRI-scan gehad van mijn hoofd, maar dan zonder kap, dat was al akelig genoeg, het maakt ook zo'n vreselijke herrie.. Je doosje is super, wat een leuke stempel, ik heb ook Tweelingen als sterrebeeld, heel lieffffff en de tekst ook.
    Fijne paasdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi geworden, Wendy.
    Een super gaaf project.
    Leuk om te maken, leuk om te geven en zéker leuk om te krijgen!
    Fijne paasdagen, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooooo wat een leuk,lief doosje heb je gemaakt.Prachtig ingekleurd heel mooi de achtergrond er zo bij gemaakt met je "spritzer"???ga zo even googelen wat dat is.Gelukkig heb je de scan weer achter je.Nu op naar de uitslag.Fijne paasdagen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie en wat een lief gebaar. Vind het super mooi!!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi doosje heb je voor je vriendin gemaakt en wat een leuk idee de achtergrond met een spritzer, maakt de afbeelding nog mooier. Fijne paasdagen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En Wendy wat leuk dat je mee doet met de challenge bij DSCC, Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Wendy,
    gelukkig dat de MRI achter de rug is! En natuurlijk was je moeder er blij mee!!
    Deze kaart is een schatje! Helemaal als je weet met hoeveel leiefde hij gemaakt is. Dat lees ik in elk geval.
    Het stempeltje is ook erg gaaf natuurlijk!
    Vooral als je het naar een vriendin stuurt! Fijne dagen en tot blogs!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kadootje......leuk is deze magnolistempel toch ook weer hè Wendy en wat heb je geweldig gekleurd en zo mooi verwerkt op dit schattige doosje. Supers!
    Fijn dat het onderzoek weer achter de rug is meis en nu maar hopen op een goeie uitslag.
    Een hele fijne paasdag en liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk fijn dat je meedoet aan de challenge van DSCC....hihihi

      Verwijderen
  16. Mooi kaartje Wendy!
    Fijn dat de MRI achter de rug is, nu maar hopen op een goede uitslag.
    Fijne dag, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart en wat een lieve tekst. Hoop voor je dat de MRI toch goed is gegaan en dat je niet weer hoeft. Hopen op een goede uitslag.
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jee wat vervelend met die scan, maar gelukkig heb je het nu achter de rug en is het wachten op de uitslag, suc6 !
    Wat heb je dat prachtig gemaakt, echt super mooi ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi wendy dit kaartje met de magnolia tweeling

    dat is ook mijn sterrebeeld prachtige details weer er bij

    hoop dat je scan goed was en je niet weer hoeft een kap op je hoofd is ook niet prettig

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy..je doosje is inderdaad schitterend en deze is heel mooi uitgewerkt.
    Hopelijk vlug een goed resultaat van de scan en de juiste medicatie zodat je niet al te veel last moet hebben.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een prachtige creatie bedankt vor je deelname bij dscc

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wendy
    Wat vervelend is zo'n MRI dan, nu wachten op de uitslag, sterkte ermee.
    Je doosje voor je vriendin ziet er geweldig en lief uit.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeker weten dat het leven beter is met vrienden! En jouw vriendin is ook goed verwend met zo'n mooie doos chocolade! Ziet er toppie uit!! En ik had ook niet anders verwacht dan dat je moeder superblij zou zijn met je doosje. Gelukkig is de MRI scan achter de rug, wat een herrie geeft dat toch..hopelijk heb je snel uitslag!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy