Feel free to translate!

maandag 15 september 2014

Celebrate and wish big!

Hallo allemaal!

Wat heerlijk om al die reacties te lezen op mijn gehaakte potjes, dank jullie wel! Eén potje heb ik al afgegeven en de ontvanger was er erg blij mee....daar word ik dan ook weer blij van. En het is ook zo leuk om te maken!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij My Besties International met als thema: Bestie with a pet oftewel Bestie met een huisdier.


Het mooie papier is van BoBunny en heb ik onlangs gewonnen bij Corrie. Een erg leuke en veelzijdige papierblok, dank je wel Corrie! De digi heb ik ingekleurd met copic markers.

Celebrate and wish big....dat heb ik afgelopen weekend ook gedaan! Ik mocht er gisteren weer een jaartje bijtellen en heb het goed gevierd dit jaar. Een heleboel felicitaties heb ik ontvangen, echt leuk! Dank jullie wel!

Ik wens jullie nog een heerlijke week met natuurlijk veel knutselplezer!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

25 opmerkingen:

  1. Wow, fantastisch, wat een schitterende creatie is dit Wendy en het afdrukje is zo ontzettend leuk. Wat heb je het mooi ingekleurd en alles mooi erbij gecombineerd, een toppertje weer hoor.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wendy!!! Wat had je een mooie dag met mooi weer!! Je Bestie kaart is prachtig en alles past weer heel mooi bij elkaar!
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderfull card!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag, Wendy.
    En wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, vind 'm zo lief geworden!
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O weer zo mooi Wendy.
    Prachtige kleuren heb je hiervoor gebruikt. Heel mooi samengesteld en leuk met dat mini postkaartje erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy, allereerst nog van ♡-e gefeliciteerd met je verjaardag. Het was heerlijk weer dus daar ben je al mee verwend..hihi. Nu verwen jij ons met deze mooie, lieve en vrolijke kaart. Super ingekleurd die vrolijke digi en je hebt er een gaaf kaartje omheen gebouwd. Leuk zoals je die tekst verwerkt hebt...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy, wat is dit een enig kaartje geworden! Altijd leuk, he, een papierblokje winnen? EN dat afdrukje heb je echt fantastisch ingekleurd!!
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je staat niet op mijn kalender...als ik er aan denk zal ik je er straks even bij schrijven.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je kaartje is prachtig, heel kleurrijk en de digi heb je geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy ,wat jammer dat ik dat niet geweten heb anders had ik een kaartje gestuurd, maar ik schrijf het op kan ik het niet meer vergeten.Natuurlijk heel veel geluk en nog vele jaren.Natuurlijk is je kaartje weer prachtig en ga zo door.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Wendy what a gorgeous card.

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wendy wat heb je een schitterende kaart, zo mooi ingekleurd..prachtig..ik heb je al gefeliciteerd..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En je verjaardag goed gevierd? Hier gewoon rustig aan...
    Wat leuk dat je een verrassing bij je mooie kaart gedaan hebt, bedankt.
    Je kaartje is heel mooi maar dat zijn we wel van je gewend

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een prachtige kaart zeg en nog van harte gefeliciteerd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Wat een onwijs mooie kaart, super kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super mooi kaartje heb je gemaakt Wendy
    prachtig die kleuren en schitterend kleurwerk

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er weer super leuk uit!
    Pracht kaartje.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag Wendy xxx
    Schitterend je kaartje leuke afdrukje echt een schatje.Bo Bunny papier is ook heel mooi ,mooie combinatie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Wat een prachtige kaart weer
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi kaartje weer wendy prachtig ingekleurd en leuk papier leuke details er weer bij
    alsnog gefeliciteerd meid fijn dat het een leuke dag was

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst wil ik je nog feliciteren met je verjaardag. Beter laat als nooit zullen we maar zeggen hehe.

    Je kaartje is weer mooi zeg! Ik vind die Besties ook zo leuk.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Delightful and charming card so pretty and colours are just beautiful...thanks for entering our challenge.xx
    aNNie


    {Scrapbook Stamp Society DT Member}



    BeantwoordenVerwijderen
  22. Absolutely gorgeous a beautiful design, I am your new follower hopefully you will pop by my blog.
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie dingen maak jij allemaal, ik kom graag nog een keertje langs...ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Wendy, nog van harte gefeliciteerd....beetje laat dat wel! Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Ben ook zo druk met zorgen en de ziekte van mn zus hakt er zo in. Ik had jou een kaart moeten sturen...sorry!
    Jouw kaart is een beauty meis...het kleurwerk is weer zo prachtig gedaan met super kleuren.
    Hoop dat het goed met je gaat op het moment.
    Lieve groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy