Feel free to translate!

vrijdag 23 oktober 2015

Sending you flowers

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik inmiddels al heb gestuurd naar de jarige job. Deze persoon maakt een moeilijke periode door en ik hoop dat ik haar met deze kaart een beetje heb kunnen opvrolijken: 



De achtergrond op deze tag heb ik gemaakt met inkt en bewerkt met diverse stencils. De afbeelding heb ik ingekleurd met copic markers.

Deze week ben ik met mijn achterwerk in de boter gevallen want ik heb maar liefst twee keer gewonnen met mijn kaartboekje. Daar krijg ik echt vleugels van!


Ik wens jullie alvast een heerlijk weekend met misschien wel veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

10 opmerkingen:

  1. Prachtige tag Wendy!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi en vrolijk geheel! Dat fleurt op! En gefeliciteerd met je prijzen, leuk joh! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig label heb je gemaakt Wendy...lekker vrolijk!
    Gefeliciteerd hoor met dit leuke nieuwtje, het ziet er ook toppie uit!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi label heb je gemaakt met de prachtige tekst er bij mooie kleuren gebruikt en de mooie mal van marianne er bij

    fijn voor je meid dat je twee keer in de prijzen valt met je boek kaart

    fijn weekend gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief en vrolijk label heb je gemaakt Wendy, knap zoals je de achtergrond ook gemaakt hebt, ik vind 'm top.
    Gefeliciteerd met je behaalde prijzen, altijd leuk en je kaartenboekje was ook prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lief kaartje, Wendy. Vind 'm zo mooi geworden!
    En gefeliciteerd met je winnende kaartboekje, helemaal verdiend.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy.
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt n het za de ontvangster zeker goed doen. Dan kan niet anders. ls er op zo'n manier aan je gedacht wordt...
    Gefeliciteerd met je winnende boekkaartje..
    of was het een kaartboekje?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy, prachtige creaties heb je weer gemaakt, ik vind de verjaardagscreatie ook gaaf, daar kan je alleen maar vrolijk van worden. Fijn weekend, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo in de prijzen te vallen Wendy. Het kaartje wat je ons vandaag laat zien vind ik ook erg mooi

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy