Feel free to translate!

woensdag 29 juni 2016

Beautiful

Hallo allemaal,

Schijnt bij jullie ook lekker het zonnetje? Het is nog geen zomerweer maar het is hier in het zuiden zeer aangenaam. En het belangrijkste: het is droog!

Vandaag laat ik een fleurig kaartje zien, althans dat vind ik zelf hahaha. De afbeelding is van Scrapberry's en heb ik ingekleurd met Copics. Er verschijnen de laatste tijd veel nieuwe markers op de markt maar ik blijf trouw aan Copic markers. Never change a winning team! Want ik ben met mijn vorige kaart maar liefst drie keer in de prijzen gevallen, dus ik ben heel erg blij. 
It's good to be back!



Ik wens jullie nog een fijne week met misschien wel veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:
AnMa Creatief (bloemen-lint/kant-metaal)
Kaartjes inspiratie challenges (bloemen-stempel-parels)

16 opmerkingen:

  1. Ohhh wat Wendy, dit vind ik echt geweldig mooi! Wow, ik blijf er naar kijken zoveel mooie details.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een pracht van een kaart is dit, Wendy. Ontzettend mooi met al die schitterende details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je er weer bent Wendy! en hoe? met een prachtige kaart!!! En hou jij het maar lekker bij je copics, want je kleurwerk is zo mooi, ik dacht eerst een kant en klaar plaatje...nou dat wil wat zeggen hè! Ik heb hem aan alle kanten bewonderd en het is beeldig allemaal! Hier schijnt ook de zon in de omgeving Alkmaar en droog, wel een behoorlijk windje, haha Dankjewel hoor dat je mee doet met onze Challenge van Scr@p-Cards! xx Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy wat een lieverd heb je gemaakt en fijn om weer iets van je te horen .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. oeps...je vergeten te bedanken voor je deelname aan de challenge bij kic.

      Verwijderen
  6. Beautiful...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een gaaf kaartje! Zo schitterend Wendy! Weer met veel zorg gemaakt, dat zie je er wel aan af! En het plaatje is zo enig. En ongelooflijk mooi gekleurd! Dank je wel ook voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Wendy, er zijn weer vele leuke details aanwezig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele mooie kaart geworden Wendy, prachtig ingekleurd ook. Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Wendy! Een mooi design, kleuren en schattige stempel die je geweldig hebt gekleurd! Een super mooi geheel. leuk dat je meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my this is full of sweetness and delight, I adore that wonderful cute image also those beautiful flowers a superb creation thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS I hope you will join us again
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That is so sweet. thank you for joining us at Crafting from the Heart.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi wendy wat een mooi vrolijk kaartje heb je gemaakt prachtige kleurtjes gebruikt en ik wilde ook geen ander kleur medium gebruiken maar wat ik had gezien met de zig clean collors was ik toch om en ze werken super maar mijn copics heb ik ook nog hoor

    super dat je met je kaart 3 keer hebt gewonnen meid heerlijk voor je

    lieve gr rn fijn weekend roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a pretty card..I just adore rabbits...Thankyou so much for sharing with us at ASP. Good Luck..Genny DTxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Psstt....
    Je hebt iets gemist geloof ik ;)
    http://de-egel.blogspot.nl/
    Liefsss Erica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy