Feel free to translate!

donderdag 30 november 2017

The magic of Christmas

Hallo lieve volgers,

Een kerstkaart en een draakje, dat is de post van vandaag. 


Dit lieve hondje zou ik zelf wel in huis willen haha! Ik ben alweer vergeten van wie de afbeelding is, weet iemand het? 

Uiteraard ingekleurd met Copics en verder afgewerkt met poinsettia, lint, kant, kerstballen, belletjes, sneeuwballetjes etc.
Achter de bloem zit koperdraad verwerkt. Dit zat om een bonbondoosje en heb ik eerst in stukken geknipt en vervolgens om een grote satéprikker gedraaid. Dan krijg je van die spiraaltjes. Oja, de bonbons waren heerlijk!

Voor de verjaardag van één van mijn lieve neefjes heb ik dit draakje gemaakt. Uiteraard met een envelopje eraan maar alleen geld geven vind ik ook zo saai.
Hij was uitermate blij met het draakje, ik had eigenlijk een foto van zijn snoetje moeten maken!


Die kleine knuffeltjes zijn zo leuk om te maken en nog leuker om te geven. Nu aan de slag voor het volgende neefje! Voor je het weet zijn ze te groot voor dit soort cadeautjes. ;-)

Verder vind ik het leuk om te vermelden dat ik met deze kaart twee keer in de prijzen ben gevallen. Zo gaaf! En al helemaal wanneer er bijna 200 deelnemers zijn, voel me zeer vereerd. Me happy!



Ik wens jullie nog een fijne week met misschien wel veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:
De-Egel (bellen-sneeuw-rood)

16 opmerkingen:

  1. Wat een een mooie en leuke kaart! Inderdaad heel lief dat hondje. En wat een geweldig draakje! Super gaaf! En gefeliciteerd met je winnende kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Prachtige kaart Wendy!! En super gedaan met het koperdraad. En dat de bonbons lekker waren.....dat geloof ik ;-) Heerlijk hé, chocola??? ;-)
    Het draakje is ook supergaaf en leuk.
    Gefeliciteerd dat je in de prijzen bent gevallen met je kaart. Die is ook supermooi!!
    Fijne avond verder.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh....wat lief, Wendy. Zowel de kaart als het draakje zien er zo super mooi uit. Kan me helemaal voorstellen dat je neefje blij was met dat schatje!
    En gefeliciteerd met je winnende kaart. Super leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig!!! Wat een lief kaartje en wat een enig draakje! En wat een eer als je kaart uit meer dan 200 inzendingen wordt gekozen. Voelt goed!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..... en dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
      GerJanne

      Verwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Wendy !
    Draakje is echt super lief heel mooi gemaakt .
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje !
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterend kerstkaartje Wedy,,zo een schattig plaatje erop en ook het lieve draakje heb je weer zoooooo mooi gehaakt
    en dan nog winnaar met dit kaartje....en da uit zoveel deelnemers...een hele eer gefeliciteerd en geniet er mssr lekker van...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    ik zag op FB dat je deze digi aan 't inkleuren was, je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk ook met de kerstballen van MB, die heb ik de laatste tijd niet meer gebruikt.
    Je draakje is super lief en wat leuk dat je in de prijzen viel, groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wendy, wat ben jij goed in haken, het draakje is super de super leuk.
    Dan nog nr 1 uit 200 inzendingen, ik begrijp dat je happy bent en dat mag ook want je maakt prachtige creaties.
    Dank je wel voor je lieve berichtje, dat doet me goed.
    Een dikke knuffel terug en een héél fijn weekend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag je hondje al voorbij komen op facebook, ik denk dat het een afdrukje van LOTV is...
    Je draakje voor je neefje is ook super leuk, haakwerk daar kan ik nu jaloers op worden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable Christmas card. I like all the pretty elements on it. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart is dit Wendy...mooie details heb je verzonnen en een schatttig plaatje ingekleurd...helemaal top!
    En je draakje is zoooo leuk...superlief! Ik ben daar niet goed in maar ben wel bezig met een babydekentje in wafelsteek voor mn kleindochter...zo leuk om te doen, ik zie dat kleine meissie er al onder liggen hihi.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, hij is ook prachtig en gekozen uit 200 stuks...top!
    Fijn weekend meis, liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a great shaped card and lovely colours.
    Thank you for joining us over at Scrapping4funChallenges.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gezellig dat je meedoet met onze 'Kerst Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely card design. Love the way you have showcased the image. Thanks for sharing your talents with us over at Crafty Catz. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a lovely card.
    Thank you for playing with us at Scrapping4fun Challenges.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy